irva Bilge_12m Bence gereklİ.Arkadaşımın bebeği reflü oldu.Yatak sayesinde şuan rahat ediyor çocuk valla.
Tatlisannedilekk Bilge_12m etrafımdaki herkes çok kullanışlı al dediler bime geldiğinde almıştım, kullanmadım daha bakalım inşallah faydası olur
Purple13 Bilge_12m canım ben çok memnunum reflü sıkıntısı olmadığı halde ilk doğduğu günden kullanmak istedim. Şu an 8 aylık sallanarak uyuyor onda sallıyorum her yerde bizimle
Mervishh Ben BİM’e gelmişti aldım gerçekten gerekli görümcem de kullandık tıkandı boğuldu derdi olmuyor emdikten sonra yatıyorsun yan da olur destekli olduğundan düz de yatsa kafası hava da kaldığından kusunca boğazına kaçma tehlikesi yok beşikte bile ona yatırmıştı görümcem mesela salona yanına alacaksa koltuğa onunla aldı çok rahat etmişti bende aldım.
Kk39 Bilge_12m ilk zamanlar çok rahat oluyor mesela biz 2 ay kullandık sonra hafif bayır olduğu için kaymaya başlıyorlar 😉
Misssimsek Bilge_12m 1 ay oldu doğum yapalı. Ilk zamanlarbesiginin içine koyarak kullanmıştım ama suan yatirinca aşağı doğru kayıyor. Ama gündüz uykuları için salonda falan yanında olsun istersen o zaman kullanisli. Yada bayramda kayinvalidemlere gidip 1 gece kalmıştık o zaman oraya götürdüm onda yatirdim. Illa da çok gerekli diyemem ama koltukta kanepede yatmasindansa onda yatması daha iyi bence.
Deleted5544 elim ayağım resmen reflü yatağı. ayağımda onunla sallıyorum, odadan odaya giderken onunla götürüyorum, beşiğin içinde de onda yatıyor. gerçekten çok kullanışlı ben bimden almıstım