Mrv1234sim Hayır tabi ki hissetmiyorsunuz olur mu hiç öyle şey.Uyuşmazsanız zaten işlem yapamazlar.Ne zaman başlayacak diye beklerken çoktan kesime başlanıyor bile.Sadece en son kısımda bebeği çıkartırken çekiştirilmeleri hissediyorsunuz haricinde bir his asla yok.
Genelde aldığınız narkoz bebeğinize geçiyor ve direkt ağrılı uyanıyorsunuz,üstelik sersemliğide cabası.Ama spinalde doğum anına şahitlik etmek,bebeğinizi hemen görüp yanağınıza verilmesi muazzam..kesinlikle ya spinal ya da epidural olun genel yerine.