sağlıkla kucağınıza alın inş. Ben de 37+3’üm bugün ilk kez adet sancısı gibi ağrı girdi 30-40 sn sürdü ama tekrarlamadı.biraz korktum açıkçası çünkü sezeryan olma ihtimalim var bu hafta belli olacak.bir de akıntım çoğaldı biraz bu hafta.bunlar doğum işareti midir yoksa bu haftalarda herkeste mi oluyor tecrübeli annişler varsa yardım isterim☹️🥺