37+2 de Esenler medipolde Emine Zeynep tarafından en başından beri kontrollüydüm bir muayne günü 4 gün öncesinde hiç bir sorunum olmamasına rağmen doktorun suyu azalmış bebekte gelişim geriliğinin olduğunu sezeryan olmam gerektiği söylenmiş olup hemen başka doktorA gidip kontrol olduğumda ise günümde doğurabileceğimi herşeyin normal olduğunu söyledi aynı hastanede Burcu hanım tarafından 39+6 Da 09.08.2020 tarihinde dün akşam Suyumun gelmesi 1 cm açıklıkla Suni sancılı normal doğum yaptımEvet suni sancı beni epey zorladı ama dayandım hırs yapmıştım bikere Doktor bile şaşırdı helal olsun sana dedi 15:30 da yatışım yapıldı 20:44 de kızım geldi dünyaya.Size tavsiyem bir doktor olumsuz bir şey söylediğinde bağlı kalmayın eğer ben bağlı kalsaydım 20 gün öncesinde doğum yapmış olacaktım.