Yaseminakkoyunk Öyle düşüncelere girmeyin Allaha emanet edin hiç bir şey olmaz bebeğinize, benim dilimin ortası yarıldı resmen çok acıyordu hiç bir şey fayda etmedi ama doğumdan sonra hiç bir şey kalmadı. Bugünler de geçicek biraz sabır ve dua inşaAllah. Ve şunu da eklemek isterim, dişlerinizi sıkmayın, doğum zamanı özellikle rahim ağzının açılmasını engelliyor. Ki dişlerinize de zarar verir. Zor ama geçicek emin olun, demir veya vitamin eksikliğinden olabiliyor bunları size verebilecek besinler tüketin onun da faydasını görürsünüz