Kızlar merhaba 5+2 hamileyim. Adet tarhimden bir hafta öncesinden beri kasık ağrım vardı tamam normal ama şimdi 3gündür sanki cok mekik cekmişim gibi karın ağrım var hatta en alt kaburgamda ağrıyor ara ara. Ayakta cok duramıyorum bacaklarım ve belim kopuyor ağrıdan. 2.gebeliğim aslında ama ilknde hiç böle bişi yasamamıstım. Dün keseyi dördük doktor güzel yerleşmiş dedi ama bilemiyorum korkuyorum bir sey olcak diye. birde cok asırı zayıfım kızımda 4.aydan snra hafifce göbeğim cıkmaya başlamıştı şimdi yine aynı kiloda hamile kaldım Ama şimdi daha 5. Haftadan çıktı göbeğim pantolonlarm sıkıyor anlamadm 😕🤔