Heyecanlianne- Kızlar ikinci hamileliğim göbeğimin alt tarafında şimdiden çok fazla bir kaşıntı var duramıyorum ne iyi gelir bir önerisi olan var mı acaba
muhendisanne1 Heyecanlianne- çatlayacağı içindir belki canım. Hindistan cevizi yağı lavanta yağı sür sabah akşam. Ben çok rahatlıyorum kaşınmıyorum da. İç çamaşırın ya da pantolonun o hizada kalıyorsa ve sıkıyorsa o da kaşıntı yapar
Ebruclb 37+2 yiz. Ben 3.aydan sonra çatlak kremi olarak LIERAC phytolastil jel kullanmaya başladım. Kaşıntı için de bu kadar etkili olacağını bilmiyordum çok memnun kaldım genelde göbek deliğin etrafı deli gibi kaşınıyor ama krem anında kesiyor 👌🏻😋