fatihmerve25 ben 4. Ay başından beri kullanıyorum 25+2 çok şükür hiçbiryerimde tek bir çizik bile yok çok memnunum herposta da tavsiye ediyorum. Ama tek başona bu yeterli değil günde en az 2 3 litre su içmelisin akşamları yürüyüşe çık kendini yormadan sakin sakin bir iki haftada bir yumuşak yumuşak kese yap kendini yormadan. İyi beslen ve düzenli olarak lirac sür her akşam yatarken sürüyorum ben sürekli duş sonrası önceden de bebe yağı tüm vücut sürerdim hala devam ediyorum bir aydır da takviye olarak bio oil yağı sadece basen ve karnıma sürüyorum tertemiz mis gibi.