Sonmez_16 Merhabalar 14+5 haftalığım fakat kadıklarımdan ve alttan ağrım çok şiddetli bir şekilde vuruyor. Yürürken bile ayaklarımı hareket ettirmekte zorlanıyorum korkuyorum benim gibi yaşayan oldumu ne yapmam gerek. 😔
Kokosanneee Sonmez_16 ben yatınca kalmakta zorlanmaya başladım 14+2 yiz. Az önce okudum ağrılar bu haftalarda normalmiş ama aşırıyla bi doktoruna sor canım
yagmurksr Merhaba benimde 14. Haftada başladı ağrılarım 16ya giricem dediginiz durumlar bende de var galiba artık genişlemeye başladığımız için oluyo kötü şeyler düsünmeyin lütfen
Sonmez_16 Kokosanneee valla canım doktorla görüştüm sadece bana dediği afedersin sedece wc kalkıcaksın başka bir şey yapıcaksın diyor bor al ağrı diyor ne bileyim çok korktum ya çocuğa bir şey olduysa diye 😔
Kokosanneee Sonmez_16 o zaman doktorunu dinle kuzum sen dikkat et gerisi Allah’tan inşallah sağlıkla kucağına alırsın
Uykulugebe Sonmez_16 endiselenmeyin geçen hafta benimde öyleydi hatta bebeğimin hareketlerini hissedemedim 2-3gun korktum ama şimdi tekrar hissetmeye başladım Rabbime şükürler olsun bu hafta 18. haftama gireceğim inşallah
yagmurksr Sonmez_16 bende aynıyım küçücük bisey olsa kafamda kuruyorum 😔 inşallah Allaha emanet yavrularımız sağ salim kulağımıza alalım