Kızlar 2 gündür bogazım inanilmaz yanıyor ve kuruyor yutkunurken agrım yok. 28 haftalık olduğum için nefes darlıgım var ama yaklaşık 1 2 haftadır nefes darlığı çekiyorum. Bugun doktora gittim ateşim olmadığı için teste gerek yok dedi faranjit olmuşsun sıvı tuket agrın olursa parol al dedi. Yarın başka doktora gitsemmi? Çok tedirgin oldum.