Tugba_34 3 cm acıklık var diye mi çağirdilar doğuma yoksa su sızıntısı oldu diye mi? Benimkini ben hissetmiyorum sadece baktiğimda anlıyorum ıslakliğini , akıntıdır diye umuyorum. Catı muayenesinden bende cok korkuyorum ama erkek doktor baktiğinda korkuyorum çok acıtıyo 🙄 ama hemsire ya da ebe acıtmıyo kasmamaya calisin kasinca daha com acıyo. Allah yardımcınız olsun sağlıkla kucaginiza alirsiniz insallah 🤲😊