Atahan mi alptuğ mu sizce doğuma 3 hafta var hala isim yok
Sevda32 yeğenimin adı ATAHAN çok tatlı bi isim
Sevda32 ayahan daha ağır ve asıl duruyor
Sevda32 atahan bence. Enerjisi aşırı yüksek bir isim hissettim😌
Alptuğ
Atahan 🤗
Başka isim önerin var mı canım ?
Alptug