Doktorum açlık ve tokluk testlerime baktı sonucunuz yüksek bir sonraki kontrolde tekrar testi yapacağız dedi sonuç değişmezse şeker yüklemesi yapalım dedi ben yaptırmak istemiyorum aranızda yaptıran var mı ya da yaptırmayanlar bebeğe zararı var mı bu testin korkuyorum