Denizberen canım bence önce dogum yap sonra cocuk doktorun öyle Bi durumda bebeğine bakarak önersin öle al
Öle tavsiye üzerine şahsen mama alınmaz belki sana tavsiye edilen degilde başka mam iyi gelicek bilemezsin. Ben dogum yapıp doktora danışıp öle alıcam. Hastanede gelmedi sütün diyelim doktora danıştın eşin Bi koşu alır gelir hastane yakınlarında eczaneler var canım. Şimdi alsan kenarda beklicek. Ama sen bilirsin yinede 😊