Merhabalar, 26. haftadayım Allah’ın izniyle ikiz bebek bekliyoruz. Ayaklarım çok şişti ne yaparsam yapayım değişmiyor. 36 numara ayaklarım 40 numara şuan. Ve sağ kolum sağ elim uyuşup karıncalanıyor sürekli. Aynı şeyleri yaşayan var mı? Neler yaptınız işe yarıyor mu?