Kızlar Merhaba benim iki doktorum vardı biri omepa vm önerdi diğeri vifolic tb bende araştırdım omepa daha yararlı ve içeriği kapsamlı geldi onu aldım.Omepayı öneren doktor doğuma kadar içeceksin dedi vifolic tb öneren doktor ise 24. Haftaya kadar iç dedi. Siz ne zamana kadar kullandınız acaba zararı olur mu omepanın doğuma kadar kullanılmasında. İçeriğinde folik asit dahil bütün vitaminler var iyot vs de var o yüzden ekstra folik asit ve başka bir şey kullanmıyorum