Kızlar merhaba 37+6 da doktora gittiğinde suyun çok azalmış bol bol su iç dedi. Şimdi 38+5 im suyum klozette torununda kendiliğinden akiyor. Acaba bu bebeğin gelmesini mi işaret ediyor. Normal de gelmiyor ama klozeti üstün de oturunca istemsizce geliyor. Ne yapmam gerekir lütfen söyleyin