annevehamile11 Selam arkadaşlar 2.hamileliğim ve huzursuz bacak sendromu yaşıyorum. Çok zor Bi durum uyutmuyor yüreğime vuruyor. Hamilelklerim de oluyor ve sonrasında 1 kaç ay devam ediyor bu durum. Çözüm bulan var mı bu duruma
aybuke_31 annevehamile11 bende öyleyim hele son bir aydır geceleri günde 2 saat uyuyabilirsem çok şükür diyorum yarın doğurcam artık ama umarım geçer devam etmez çok yoruldum çünkü bürün gece dolanıp duruyorum 🤦🏻♀️