1doruk2fasulye 39+1 haftalığız sancı gelip gidiyor 2 santim açıklığım var ama ilerlemiyor ilerlemesi için önerileriz var mı 🙏🏻
Aselyagmur 1doruk2fasulye kelin melhemi olsa başına sürer 😭40+3 olduk bizdede tık yok merdiven inip cikiyorum..çok su içiyorum..evi dip köşe temizleyip siliyorum..hurma tüketiyorum..bitki cayi..ama yok 😂çanları ne zaman istese o zaman gelicekler galiba
Lia5 1doruk2fasulye bol bol yürüyüş hareket edin son günlerimde ben çok yapmıştım doğumum çok rahat geçti
1doruk2fasulye Aselyagmur uhh bu daha betermiş nasip diyelim inşallah hepimiz biran önce kucaklarımıza alırız 🙏🏻🤭