Glsvr1 Canım o ıslaklık bendede hep vardı ama bir sabah uyandım hafiften kımıldayınca ordan su geldiğini hissettim akıntıyı çok fazla hissetmiyosun heralde küçük miktarlarda olduğu için ama suyu az bile olsa çok akışkan ve sıcak olduğu için hissediceksin emin ol çamaşırın ıslak olsa bile. O anda yapman gereken hastaneye gitmek şüphe duysan bile bi şekilde geciktiriyorlar merak etme bak suyum patlamış benim ama hala doğum yapmadım ve bir tehlike gözükmüyo korkma yani ne olursa olsun en başta o an sadece doktorlara güven.