Çok kararsızım.. Okumadığım yorum kalmadı.. Hangi bebek bezini almalıyım? 🤷🏻♀️
DenizK ben prima pure serisi alacağım
DenizK molfix aldım ben onunla başlayacağım
Slepy düşünüyorum ben 🤗
Ben molfix aldım deneyelim bakalım seversek hep onu kullanırız 😊
Bende sleepy aldım kullanan arkadaşlarım onu önerdi