AbSed yolculukta yorulup zorlandıysanız ondan olmuştur belki..benim de ayakta çok kaldığım günlerde sürekli kahverengi akıntım oluyor.. bana doktor kırmızı yoğun kanama olmadığı sürece sorun yok dedi.. ama tabii ki bu işler kişiden kişiye değişiyor şu an nasıl hissettiğinizi anlayabiliyorum.. panik yapmayın en kısa sürede durumdan doktorunuzu haberdar edin, gerekli görürse muayeneye çağırtacaktır mutlaka..