gizemonerr Gamze7667 sertleşiyor, kıpır kıpır hareket ediyor. Sonra ertesi gün az haraket ediyor kuzum , endişelenmene gerek yok 🙏🏻😇
Seyhann0606 Gamze7667 hatta detaylı ultrason a gittiğimde sordum bizzat gözlerimlede gördüm nasıl toplandığını 😊içini ferah tut kuzum stres yapma .
Simgedemirbas Bazen hissetmiyorum hareketlerini bir gün boyunca hiç hissetmediğim oluyor normal mi çok korkuyorum
Gamze7667 Simgedemirbas Ben her gün hissediyorum ama bazen azaldığı illaki olıyor canım 30lu haftalara kadar bunların normal olduğunu duymuştum. Bence kafaya takma,çok takıyorsan da tatlı bişeyler yiyip sol tarafına uzan☺️
Simgedemirbas Onuda deniyorum ama her zaman etkili olmuyor. Doktora da ayda bir gitmeyi bu yüzden hiç sevemedim. Endişeleniyorum hissedemeyince. Çalışıyorum bide yorgunluktan mı hissetmiyorum acaba diyede düşünüyorum 😔
Gamze7667 Simgedemirbas Evet canım yorgunlukta etkiliyor muhakkak. İnanır mısın ayda bir gitmek banada çok zor geliyor keske 2 haftada bir falan olsa😀