Nicnamee 22 haftalık hamileyim doktor plasentanın aşağıda olduğunu söyledi bu durumu yaşayan doğum yapan varmı acaba
Ilawka Nicnamee ben yasiyorum bu durumu. Haraket etme ayagini yukari kaldir. Daha erken hadtalardasin insAllah yukari cikar..🙏🏻
Bergen Nicnamee 18. Haftadaki kontrolümde de bana da öyle söyledi fakat detaylı ultrason a girdiğimde yukarı çıkmaya başlamıştı. 24. Haftaya kadar çok yer değiştiği söyleniyor, stres olma eminim yerini bulacaktır🙏
Mirayse1 Nicnamee benm plesentamda asağıdaydı doktorum bebek büyüdükce onun yukarı cıkcanı sölemişti bu bir sorun değil ki öylede oldu gercekten
Tunazeyneb Nicnamee 13e gircem,hiç şikayetim olmamıştı bu zamana kadar ama biraz kanama alanı oluşmuş geçen gün plasentanın etrafında, korkulacak bişey yok dedi doktor iğne oldum geçti lekelenmelerim
Serpilolmezkahraman Bnde 15 haftalikken kahve rengi akıntım olmustu asagida dedi doktorum. Progestan yazdı sabah akşam fitil olarak kullanıyorum 21 haftalık olduk yine devam insallah en kısa zmnda çıkar yukarı bebisimiz 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻