Hacer38 Kızlar ben 10.haftamdayım. Doktor sadece folbiol folik asit kullanmamı söyledi 3.aya kadar. Acaba farklı vitamin ilaçları almam da gerekmiyor mu? Kafama takıldı.
Sinemm Hacer38 decavit denilen vitamin ilacinida kullanman lazım ama bazı doktorlar 3 aydan sonra başlatıyor
FatmaSalamBayram Hacer38 Bende felibol u hamile kalmadan 3-4 ay öncesinde kullanmaya baslamıstım. Hala kullanıyorum ama 4.haftamdan beride evelit kullanıyorum. 10+5 olduk.
dilaraserdar Hacer38 ben gebeliği 5 haftalıkken öğrendim ve öğrendikten sonraki ilk 20 gün folbiol kullandım. sonrasında elevit hapı içmeye başladım içerisinde multivitamin mineral demir ve folik asit var. her doktor hamileliğe ve kişinin bünyesine göre farklı hap veriyor
Nurdanztrk 3 ay folik asit sonra folik asit bırakılıp vitamine geçiliyor bana doktorum ilave olarak demir hapı ve haftada 3 gün içsen yeter dediği balık yağı kapsülü verdi
fdmozcmn Bende 3. Aya kadar folik kullandım daha sonra decavit kullanmamı söyledi ona devam ediyorm. 19+3 olduk geceleri bacaklarım cok ağrıyor magnezyum takviyesini bu ay hatrlatacağım doktoruma🙂
Nisaam Kızlar doktorum bana da decavit adli vitamini verdi ve ben icemiyorum bu yaşıma kadar hic hap icmedim çok zor kan hapini iciyorum ne yapabilirim bu vitamini almazsam ne gibi zararları olur yada içmek için nasıl bir yöntem bulmam lazim