Kızlar ben elimi karnıma koyduğumda bebeğimin hareketlerini net hissediyorum koymadığımda çok nadir hissediyorum. Geçen gün instagramda bir doktor elini karına koymak sancıyı getirir artırır gibi şeyler söylemiş, kendi doktorunuzdan hiç duydunuz mu ? doktorlar en iyisini bilir ama bana alakasız saçma geldi