momm1 5+1’im ama çok belirtilerim yok adet gecikmesinden başka bu normal mi? Birde 3.5cm kese gözüktü ultrason’da erken mi gözükmüş:)
Cerenn06 momm1 Canım o daha çok küçük yeni oluşuyor merak etme yakında başlar şimdi bu zamanların tadını çıkar derim :)
Angels-35 momm1 bende aynıyım 5+1 benimde sadece adet geçikmem ve göğüs hassasiyetim var başka da hiç belirtim yok 🙈
Hafize35 momm1 Canim bende aynıyım ben soracaktım gündüz post açıp fırsat olmadı sen iyi ki yazmışın bende tam 5haftalik bugün ama hiç belirtim yok yarın doktora gitcez kese için nasipse inşallah görürüz
Ahsend49 Benim de adetti sadece tek belirtim 😂 ne bi kusma ne bir baş dönmesi 😄 halada yok 27 haftalık olduk
Hafize35 Ahsend49 çok iyi ya sevindim böyle mesajlar görünce belirti olmayınca insan huzursuz oluyor gibime geliyor
momm1 Cerenn06 ya birde ultrasonda üstten muayene de gözükmedi, alttan muayene yaptı orada gördü keseyi normal dimi buda☺️
Cerenn06 momm1 Normal canım 6+4 de bende kese göründü ama bebek görünmemişti alttan bakınca gayet net bir şekilde görünmüştü kalp atışını bile duymuştum :) Heyecanını merakını anlıyorum bende öyleydim şimdi 36 haftalığım halen heyecanım devam ediyor :)
momm1 Angels-35 Angels-35 2 gün önce öğrendim hamile olduğumu☺️ Doktor 5 haftalık olduğumu söyledi sonra ultrasonda baktı (üstten göremedi ama alltan baktı) 3.5 cm’lik kese gördü☺️
91_sehla Off bende çok heyecanlıyım hcg değerleriniz kaç kızlar benim persembe günü 1330 du yarın gidicem inşallah kese gözükür
Angels-35 Ben biraz erken öğrendim hamile olduğumu 4 hafta bile olmamıştı bayram tatili olduğu için bayram dönüşü gidebildim hastaneye o zaman da erken dedi doktor kese için 4 haftalıktı haftaya gel görürüz dedi zaman geçmek bilmiyor çok erken öğrendim
Svnctkc 91_sehla 91_sehla kac haftalik olduğunu son regl tarihinize gore mi söylüyorsunuz yoksa hamile kaldığınız tarihi biliyorsunuz ona göre mi belli oluyor? Ben de yeni test yaptım hangi gün hamile kaldığımi net biliyorum ama yine de hafta hesaplarken son adetimizi mi esas alıyoruz. Yurt dışındayım henuz dr a gidemedim cok merak ediyorum 🙈