Sevmmmm sayesinde 24 kilo alıp 42 hafta normal.dogum diye bekletilip en sonunda da sezaryene alındığım doktor. Ayrıca 3 aylık gebeliğimi kürtajla sonlandıran sevgili doktorum. Kesinlikle memnun kalmadım ve tavsiye etmem. Evet psikolojilmen rahatlatıyor sürekli konuşup bütün sorulara cevap veriyor olabilir ama kesinlikle işinin ehli değil.