linosunannesi kzlar 38 hftaya gdiorum artk tik yk ama 1 cm acikligm vr nisanm gldi sanci yok. her goren sen dha dogurmadnni diyor. scaklar da cabasiii. cok agrlastm bi yandan
Hll34 linosunannesi ben 40+1oldum hala gelemedi kızım yarın kontrolum var bakalım yarın gelsin artık diye dua ediyorum 🤦🏼♀️😂
Tubau linosunannesi bendeee bende 38 deyim bu hafta da doğmazsa sezeryana alınıcam. Açılma yok sancı yok olmuyorduuu gelmiyorduuu🤦🏼♀️
Tubau linosunannesi bende ahududu çayı ve tarçınlı suyu yeni duydum post açtım ama cevap veren olmadı. Rahmi yumuşatmaya iyi geliyomus diye okuduma ama bilemiyorum deneyeceğim
Kahveli_mahvelii İlk kızımı 42.Haftada artık suni sancı takarak zorla aldılar :)) nasibi ne zamansa o zaman geliyor günlere takılmayın :)
Sentrk Bende 38 haftaligm ne acilma var ne agri ne sızi,ne nişan ne su😅😅Sicaktan yerlere yapistim..yüruyemiyorm nemden dolayi..sonumuz hayr olsn🥰😎
Serena 40+0 oldum ben nisanim bile gelmedi sen 38 girdim doguramadim diye soyleniyorsan ben ölem o zaman nisanin gelmis
Serena Barkoddg ah şu gelmeyen bebisler benim bebisim kanala kafasi yan girmis dogum icin olmasi gereken pozisyonda girmediginden dolayi sezeryan gunu alacagim
MinikTavsanim Tubau canım çubuk tarçını kaynatıyorsun kahverengi oluncaya kadar yani ¾ dakika sonra ılıyınca içiyorsun ben yaptım 2-3 bardak içtim bana fayda etmedi
Aliyecapa linosunannesi 38 zaten tam günü değil neden erken doğmasını istiyorsunuz 41.haftaya kadar yolu var bebek anne karninda ne kadar kalırsa o kadar iyi erken doğsun illa diye düşünmeyin bence
Bktbll linosunannesi 39+5 oldum nstde sancı yok acılma yok nişan yok bel ağrısı adet sancısı gibi agrı bile yok nasıl olucak bu doğum merak içindeyim
linosunannesi Bktbll ayy bndedee yokkk ama halszim artk kendmi tasiyamiyorum. tarcinli suyu denemek istiyorum ama korkuyorm zarari olur diyede
Siibeell Damlanil bu kişiden kişiye degişiyo doktorunuza danışın çünkü bazı doktorlar yasak diyo bazıları ilişkiyi öneriyo
Syda-18 Damlanil hayır doğuma yakın ilişkiye girmek aksine iyi geliyor doğumu kolaylaştırıyor tabi bir sıkıntı yoksa