Bir de ben deneyeyim dedim buraya yazan doğuruyomuş 38+4 olduk 34. Haftadan beri açılmam var gerisi gelmiyor son şansım burası 😁 sağlıcakla gelsin kızım ama artık gelsin dayanamıyorum kayınvalidem bende kalıyo bir
haftadır iyi hoş ama bunaltıyor bazen 🙄 dua edin de ben de bu gece doğuranlar kervanına katılayım 🤲😊