Merhaba arkadaslar bebegımın dogmasına 2hafta kaldı ,ben hangı bebek arabası alacagımı bılmıyorum🤨 cok rahat ve kolay bısey dusunuyorum ,Mesela Doona ,Yoyo . Doona alırken bı de bebegın rahat uyuması ıcın baska bır arabada ıstıyorum .ama onlarda cok agır . Bılmıyorum ne yapayım😣