Gzmtr Merhaba arkadaşlar oğluşuma kavuşmaya sadece 10 saat kadar bir süre kaldı ikinci doğumum ama ilk gibi çok heyecanlıyım ilk doğumum sezeryan buda öyle olucak ilki iyi geçmişti umarım buda öyle olur 🙏🏼Varmı bizim gibi saatleri sayan 🤰🏻