Hsrt42 40 haftalık olduk bi an önce sancımın gelmesi icin ne yapabilirim suyum falanda gelmedi pazartesiye kadar sancım gelsin istiyorum yoksa suni sanci werecekler 🙁
Ciara93 Hsrt42 hurma ye bol bol bir de Meryem ana otunu çok söylüyorlar ben de kesin dniycem bence sen de dene bulabilirsen
Aysn Hsrt42 tarçınli suda içebilirsin gündüzde konuştuk burada görümcem ve arkadaşından biliyorum doğumu başlatmak için çok etkili haftanız da dolmuş çünkü
Gulsen55 Hsrt42 evet kendisi 40+6 da oyle dogurmus oyle dedi😊 gunde 5 tane ananasin orta kismini yedigini soyledi. Bi hormon var orta kisminda internetten arastirabilirsin