2020ARALIK Arkadaşlar detaylı ultrasona avrupa yakasında gidip memnun kalanlar deneyimlerini ve doktoru paylaşabilir mi ?
Aaannesi @2020ARALIK gopta güncel tıp var oraya gittim.ilk bebeğimde de oraya gitmistim.Hastane değil sadece ultrason olarak görev yapıyolar.İkisinde de memnun kaldım.
Aaannesi 2020ARALIK ben 400 lira ödedim ama daha oncede gittim bi kac kez diş icinde ultrason lazımdı.İndirim yaptılar.Baska yerlerde pahalı.Doktorum baska yere gönderdi ama gitmedim oraya en az 750 lira istiyolar.Devlet hastanesinde duymadım bi arastırın belki vardır.
Gamze7667 2020ARALIK Devlet hastanesinde hiç ilgilenmiyorlar canım bi postta görmüştüm 10-15 dakika bakıp yollamış doktoru devlette. Biraz pahalı oluyor ama yinede 300-400e yaptıran yerler bulabilirsin bi araştır bence detaylı önemli
Aaannesi 2020ARALIK bu arada arastırma hastaneleri yapıyomus ayrıntılı ultrason.Siz diince baktım.Once kadın doğumdan randevu alınıyomus,sonra kadın dogumcu yönlendiriyomus.İnsallah isinize yarar.
Ebruhrtmc Medigold Sultangazi İlker Urfalı 200 ₺ idi 4 ay önce ben gayet memnun kalmıştım kibardi ve anlatmisti herşeyi randevuları akşam oluyordu bir değişiklik olmadı ise