Merveatay Aysebinici Philips avent sipariş ettim daha yeni. Fiyatlar son bı ayda baya uçtu. 50 TL olan emzik 70 oldu. Trendyolda kampanya var 2. Ürüne %30 indirim var. Almayı düşünüyorsan ihtiyacın olan iki ürün alabilirsin. Mesela ben biberon ve emzik alacaktım. Normalde Biberon 65 emzik 60 70 arasıydi. Trendyolda bu kampanyayla iksiini 95 e aldim biri 50 biri 45 e geldi. Kargo da bedava.
Kapalikutu Aysebinici nuk kauçuk emzik aldım bir de mamajoo aldık deneyerek göreceğiz bakalım hangisini severse ☺️
Mom67 Ben philips avent yenidoğan seti aldım. İçinde toplam 4 biberon, bir fırça ve bir emzik var. Ekstradan emzik almadım. Setin içindeki emziği kullanıp memnun olan var mı acaba? Ultra air falan yazmıyor emziğin üzerinde, aynısı mıdır acaba?