El_if Kızlar 2 3 gündür karnımda aşırı derecede gerginlik var bugunde daha fazla oldu kasıklarıma da baskı yapıyor sık sık idrara cıkıyorum. Kontrolüme de daha çok var acile gitmem gerekir mi ki yoksa bu haftalarda normal mi
KeremEnsar2124 Beende 25+6 haftaligim ayni seyler bendede var korkma ama icin rahat degilse belin ve kasiklarinda agri varsa bekleme bence ama kendini iyi hissediyosan korkma
El_if KeremEnsar2124 belim ve kasıklarimda da agri var aama o normal demisti doktor sık sık idrara cikmak beni korkuyor biraz
KeremEnsar2124 El_if cok normal son ayinda daha kotu oluyosun idrar konusunda bnim 2. Hamileligim biraz tecrube var ama heleki son zamanlarda idrara cikmak zulum gibi 🤣😂