miracam Disim sabah beri ağrıyor sarımsak tuz denedim var mı öneriniz lütfen açlıktan ölücem resmen ağzımı bile açamıyorum😭
musti28 miracam hamileler için parol var ya ondan içsen cnm diş ağrısı kötüdür Allah yardımcın olsun kaç haftalıksın bilmiyorum ama ilk üç ay son ilk üç ay hariç tedavi olabilirsin doktorundan alacağın izin kağıdı ile
Rabia95 miracam ben yarım çay bardağına 2 tatlı kaşığı tuz koyuyorum o kesiyor anca 🤦🏻♀️ Sensodyne hızlı rahatlama ve promine ağız çalkalama suyu kullanıyorum öyle rahatlıyor.
corekotu_1 miracam canim biraz sirke biraz su ve tuzu karistir agriyan disinin orada gargara yap bi kac sefer
a_gzde miracam canım ben paradontaks diş macununu ağrıyan bölgeye sürüyorum. Beş dakika bekliyorum sonra ağzımda biriken tükürükle gargara yapıyorum. Rahatlatıyor. Hatta bugün yaşadım Ağrı yine böyle yaptım. Eşimin abisi diş hekimi o böyle yapmamı söyledi
Seyyydaaaa Canim dişinol diye bi sıvı var karanfil yağı da denilebilir dişin üzerine sürüyorsun uyuşturuyor. Benim agrım tutunca onu kullanıyorum doktorum tavsiye etti bölgesel bi uyuşturma yaptığı için bebeğe bi zararı yok ..
musti28 Seyyydaaaa onun kullanımı da çok önemli bacım bende kullanmıştım sabaha kadar zehir gibi kustum zehirledi beni bir damlası 😞 doktor tavsiyesi olmadan kullanılmamalı her insanın bünyesi bir değil işte
Seyyydaaaa musti28 haklisiniz çok dikkatli olmak gerek acı bi tadı var ben pamuğa damlatıp dişimin üzerine sürüyorum
ArasMom34 miracam kaç haftalıksın canım 6. Aya kadar diş doktoruna gidebiliyorsun birde siyah zeytini ikiye böl içine tuz koyup dişine koy hafifletiyor
Furelcag miracam karanfil yağı tek geçerim etkisi çok büyük hemen uyuşturuyor bebeğe bi zararıda yok. Benimde 20 lik dişimin yarısı kırılmış içerisine yemek girince aşırı ağrıyordu gözlerimden yaş geliyordu derdime karanfil yağı derman oldu. Aktarlar temin edebilirsin🌺
Furelcag miracam valla günde 3-5 kez kullanan birisi olarak bana yapmadıysa kimseye yapmaz. Birde zaten içmiyorsun o yapı pamuğa 2-3 sanla damlatıp ağrıyan dişine koyup 2-3 dk bekliyorsun zaten uyuşa yapıyor Sonra pamuğu çöpe atıyorsun nasıl zehirlenme yapmış anlamadım🙄
GizemY95 Doktora muhakkak gorunsen iyi olur canim. Islem yapmasalar bile belki baska bi onerileri olur ve bebegini de etkiliyo suanki haftanda doktoruna gorun sorun olmasin