Kızlar 13. Haftadayiz şimdiye kadar sadece sabahları az bulantım oldu ve genelde lavaboya gidince psikolojik sanırım afesersiniz safra kusuyordum ve gün boyu hiç bulantım olmuyordu birdaha. Son üç dört gündür gün içinde bulantılarım olmaya başladım akşamları da artıyor gibi sanki. Doktora gitmeli miyim normalde üçüncü aydan sonra geçer diyorlardı benim sanki yeni başladı. Var mı yasayan bu durumu