Sura22 21 haftalık hamileyim ve en başından beri bu bel ağrısı öldürüyor beni en ufak yarım saat otursam hemen başlıyor mutlaka uzanmam lazım doktorum ilaç yazdı umarım iyi gelir benim gibi olan ve çağre bulan varsa fikir alabilirim 🙏
ecembugra53 Sura22 canımm ileriki dönemde agrılar daha da artacak canım çünkü Doğum yaklaştıkça ağırlaşma artıyor canım
Sura22 Bu benim ikinci hamileliğim oğlumda cok rahattım hiç böyle bel ağrısı yaşamadım demekki hepsi bir olmuyo simdiden cok zor geçiyo umarım dahada kötü olmaz canım sağolasın