Kizlar iki günde kan testi yapildi bgn acile gttim degerlerim az yükselmiş diş gebelikten şüphelenildi alttan bakildi doktor fetüs rahimin icinde fakat tüplere yakin dedi sürekli takip edicez gelişme gore karat vericez diş gebelik diyemeyiz şuan içim dedi yarin detayli ultrasonla bakilcak bu arada kahverengi kana benzer akinti oluyor kalp carpntmda var boyle bi durm yaşayan var mi