Gd1992 Kızlar lohusa takımınızı kacıncı haftada aldınız . Bide nerden aldınız baktım ole ama baya pahalı
Kapalikutu Gd1992 lohusa takımı almadım tarz olarak daha spor giyinmeyi sevdiğimden belki hiç beğendiğim bir şey çıkmadı malesef. Zaten eşimin ailesi de kendi ailem de farklı şehirlerde sadece annem ve kayınvalidem gelicek virüs sebebiyle ziyaretçi de istemediğimden gereksiz geldi. Onun yerine iki tane önden düğmeli pijama takımı bir de gecelik aldım.
Zlnklc07 Gd1992 lohusa takimları bnde baktim hep cok pahalı bnde pijama takimi aldim trendyoldan 2 tane önü dügmeli emzirmek icin gayet rahat bi bakin isterseniz uygun fiyatida
Kapalikutu husmus4343 https://imgyukle.com/i/uEtMvP https://imgyukle.com/i/uEtZ6q yanlış hatırlamıyorsam 200 civarı bir şey tutmuştu hepsi
Zlnklc07 Kapalikutu husmus4343 bende bu takimdan aldim kırmızısı kısa kollu olanlarda vardı bi tanede ondan aldım
Degisken Ben trendyoldan bordo renk saten alt üst takım aldım önden düğmeli,60 liraya.aşırı memnun kaldım.hemde zayıf gösterdi:) birde enucuzbebe .com dan pudra rengi gecelik aldım 50 liraya.onu foto çekiminde giydim.