Anneolacagimben iyi akşamlar bende 36 haftalığım benim göbeğimde aşağı indi,, genelde olur böyle,, ağrınız kanamanız yoksa bebeğin hareketlerini hissetmeye devam ediyorsanız çok panik yapmayın derim, doğumumuza az kaldı bunun belirtisi 🤗 bir avazda inşallah 🤲🏻