DamlaNur29 sezeryan dogum yapacak anne adayı çatı muaynesi olmuyor canım eger kanamam yada suyun gelmedigi müddetçe yapmıyorlar benim de 4 üncü sezeryan olacak gecen hafta kendimi baya yordum ev işi bebek kıyafeti yatagı falan derken kanamam oldu açile gittim o zaman baktılar meçbur nts ye bagladılar acaba bek mi geliyor dedik ama kendimi çok yordugum için hafif kan gelmesi ondan miş şimdi iyiyiz cok şükür 34+6 olduk benim de az kaldı