Merhaba bayanlar gecen sene 8 aylık hamileyken bi anda kanamam basladı hastaneye gidene kadar bebek pleasentadan ayrılmış ve bi anda kalbi durdu onu karnımda kaybettik 🙁 bende cok büyük riskle girdim ameliyata doktor esime onu kaybedebilirsin hazırlıklı ol demis.. cok şükür bana bişe olmadi ama bebegim öldü.. Ve suan 8 haftalık hamileyim ayni durumun tekrarlama riski cok büyükmüş doktor direk aldır kendini riske atıyorsun dedi bi baska doktora gittim oda risk cok büyük dedi ne yapacağımı bilmez haldeyim bu durumu yasayan oldumu lütfen söylesin aldırmak zorunda kalıcam bebegimi 😔