Merhaba anneler ayrıntılı ultrason için nereye gittiniz 17.haftaya giricez ve yenimahalle devlet hastanesine gidiyorum Bugün üçlü taramam yapıldı ve doktorum ayrıntılı ultrason için Atatürk, ankara tip ve zekai Tahir hastanelerini önerdi Ankara cebeci tip hastanesi ücretli mi yapıyor nasıl oluyor bilgisi olan var mı? Ayrıca doğum için hangisini önerisiniz Doktorum ilk gebelikler için bulunduğu hastaneyi önermedi nereye gidicem bilemedim