Ya ben de 27. Haftamdayım. Bende de son 1 haftadır ara ara tek Bi elde uyuşma oldu. Sonra ikisinde birden oldu ve sık olmaya başladı. 2-3 gündür de belli parmaklarım ve omuzdan ağrı oluyor uyutmuyor resmen. Elimde hiç güç yok. Bugün mecbur hastaneye gittim acildeki doktor vitamin eksikliği yada kansızlıktan olabilir, uzman Bi doktora başvurun yine de dedi. Sadece serum yaptılar o kadar. Bende anlamadım hamile olupta etrafımda bunu yaşayan hiç görmedim korktum o yüzden