Samira1132 Merhaba arkadaşlar Hafta 3 günlük hamileyim . Geçen hafta doktora gittik cinslyet icin göremiyorum dedi doktor . Genelde erkek kendini belli eder kız olabilir dedi. Cevrem hep erkek diyor .fazla bi mide bulantım Yok rahat bi hamileliğim var suan. 3. Aya geçince daha bi rahatladık sanki . Ben gibi olup cinsiyet öğrenen var mı acaba heyecandan dolayı merak ediyorum da