elifbarcin65 Bircan9693 ben ve esimde koronaya yakalandik belirtiler bu sekildeydi test yaptirin ve korkmayin bana ilac verilmedi zaten gebelik oldugu icin bol sıvı tüketerek atlattik cok sükür
dmtbrcnr elifbarcin65 canım ilaçsız çok zor oluyor mu ? Mesela sen eşinden daha ağır mıydın? İlaçsız nasıl geçiyor diye merak ediyorum Allah korusun hepimizi,bebeklerimizi🙏🏼♥️
dmtbrcnr Bircan9693 herkes bütün belirtileri göstermiyor bazen canım ateşi olmadan corona olan bile var.. Hamileyken aksine koku ve tat duyun daha çok hassaslaşır daha güçlü olur. Korkutmak istemem ama bi test yaptır istersen inşallah kötü bir şey yoktur ama için rahat eder en azından 🙏🏼🙏🏼
elifbarcin65 dmtbrcnr yok biz hafif atlattik zaten ilac herturlu vermiyolar hamilelikte Amin insaallah
Neslyhn Hamileliğin ilk üç ayında bende tat kaybı oldu ama koku hassasiyeti oluştu. Yediğim hiçbir şeyin tadını alamıyordum ama kokuları aşırı hızlı alıyordum. 3. aydan sonra geçti.
Acemiianneee Aliyecapa Teşekkür ederim şiddetli baş ağrısı sırt ve eklem ağrıları burun akıntısı biraz boğaz ağrısı bunları yaşıyorum Ateş ve öksürük olmadi koku kaybı bende değil ama eşimde var
Zaxra Bircan9693 su an nasilsiniz bilmek isdiyorum cok endiseleniyorum covid 19 pozitivmi negativmi? Bende test yaptircam ayni durum koku alamiyorum burnum tutuk 😭🤦🏻♀️Ama hic atesim yok hic biseyim yok
Bircan9693 Zaxra test yaptırmadım ama hala koku tat alamıyorum başkada hiç birşey yok covid değil hamilelikten dolayı bence çünkü kaç gün oldu covid olsa illaki kendini başka türlü gösterirdi
Rmykx Kızlar ya bnmde tat kaybı oldu ama koku alıyorm ve sirtim cok agrıyor corona olabilir mi 9+5haftalık hamıleyim
Zaxra Bircan9693 kac gundur artik ? Covid belirtisi bende ayni koku alamiyorum ama testim pozitiv cikti simdi evde vitaminler iciyorum