Kuzeymiraa Arkadaşlar bebeğini devlet hastanesine götürenler aylık kontrolleriniz nasıl oluyor Özeldeki gibi özenli mi her ay çağırıyormu doktorunuz veya ek gıda sürecinde yemek listesi vs veriyormu