dilara92 Merhaba kızlar 🙋♀️ Gebelik haftanızı söylerken mesela 23+1 deyken , 23.haftam mı yoksa 24.haftamda mıyım diyorsunuz? Sürekli bunun muammasını yaşıyorum🤦♀️🤦♀️
Mimarhanim dilara92 23+1 demek 23.haftayi bitirmiş ve 24.haftadan bir gün almışsın demek. Yani 24.haftanin içindesin demektir. Ben yakın çevreme 24.haftanin icindeyiz diye söylüyorum ama uzak birisi olursa hafta hesaplatmamak için ay söylüyorum 😅
Busraa61 Şu gebelik haftası hesaplamayı bir türlü anlamadım 35 +4 üm ama hala doğuma bir ay var nasıl oluyo anlamadım 🤦♀️